Kost Planer

Du behøver ikke at fratage dig selv eller træne i tre timer om dagen for at tabe sig. Du vil få mere langvarige resultater, hvis du laver en serie af små ændringer, en ad gangen.

Kost planer og Holde Motiveret

Du behøver ikke at fratage dig selv eller træne i tre timer om dagen for at tabe sig. Du vil få mere langvarige resultater, hvis du laver en serie af små ændringer, en ad gangen. Prøv følgende tips til at hjælpe dig med at opnå en mere gradvis og permanent vægttab.

Snige i din tiltrængt motion. Ved at snige i små øvelser her og der, vil du brænde ekstra kalorier uden indsats for en ekstra træning. For eksempel gør kalv rejser eller squats i to minutter, mens du børster tænder eller gøre crunches og push-ups under reklameafbrydelser af dine foretrukne tv-show.

Et nyttigt tip til at hjælpe dig med at tabe er at lade andre mennesker kender du forsøger at tabe sig. Det kan være rigtig svært, når du spiser ude med dine venner, især når de spiser usundt. Hvem har brug for den slags pres? Lad folk vide dine mål, så de kan støtte dig.

Mange mennesker er ikke klar over, at du kan øge mængden af mad, du spiser, og stadig tabe sig. Det er meget vanskeligt for de fleste individer at fratage sig af de ting, de har. Snarere end at forsøge at skære ned, spise flere af de sunde fødevarer, du kan lide bedst. Behandle dig selv til en skål af edamame eller honningmelon vil holde dig inden for dit samlede kalorie mål for dagen, mens du stadig matcher dine fødevarer attrå.

Kost Planer

Opholder motiveret er nøglen til at tabe sig. Det lyder simpelt, men det er absolut nødvendighed. Sørg for at sætte realistiske mål for dig selv. Prøv ikke at gøre workout regimer og kost planer, der vil være svært at overbevise dig selv at holde sig til. Du kan tabe langsommere end du ønsker, men det skal være meget lettere at holde vægten ned.

Gør det dit mål at blive fit i stedet for at fokusere al din energi på vægttab udelukkende. Selvom du måske tror, ​​det er i modstrid med formålet med denne artikel, vil prioritere dit helbred over alt andet medføre, at du til at tænke mere positivt. Hvis dit fokus er på at tabe sig, kan du føle modløs om at skulle opgive foretrukne behandler. Mange kostvaner mislykkes, fordi du føler at du er nødt til at opgive at spise, hvad du vil. Trin for trin ændringer er langt mere effektive.

Du er mere tilbøjelige til at holde fast i disse nye vaner, hvis du fokuserer på at gøre et par små ændringer ad gangen. Prøv at tilføje kun en eller to af disse tips om ugen, og du vil være lettere og sundere på blot et par måneder. Gør disse vaner del af din normale rutine, og du vil drage fordel i resten af ​​dit liv.

Følg disse links for at lære mere:

Send to Kindle
Back to Top